تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پاور پوینت (اسلاید) جنگل استراتژي


 با سلام
فایل جنگل استراتژي یک پاورپوینت بسیار عالی در 236 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد هاي اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
محتواب برخی از اسلاید ها :
توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد
فیل مدیریت استراتژيكفصل اولمكتب مكتب طراحی : تدوین استراتژي به عنوان یك فراین

ادامه مطلب  
مدیریت در بازار جهانی و اقتصاد (استراتژيهايی برای اقتصاد پویا)


فایل بصورت ورد (قابل ویرایش) و در 207 صفحه می باشد. مقدمهامروزهكشورهاي جهان در زمینه صنعتی ، تولیدی و بازرگانی چنان به همدیگر پیوند یافته واثر پذیر شده اند ، كه هیچ كشوری نمی تواند برون از چارچوبه شیوه هاي پیشرفتهمدیریت ، كه جنبه  استراتژيك یافته در درپهنه بازارهاي جهانی كالاهاي تولیدی خود را با سودبری به فروش رسانده و با تولیدكنندگان دیگر كشورها بویژه پیشرفته كه از تكنولوژی ، كار آوری  ، مدیریت و راهبردهاي برتر برخوردار ند. بهرقابت پرداخته و در این رقابتگری ، كمابیش با كامیابی روبرو شود البته كشورهايروبه رشدی مانند ایران از امكانات و منابع معدنی ، كشاورزی و صنعتی و نیروی انسانیكاری ، كارآمد و هوشمند برخوردار است ( و وجود همین امكانات و منابع سبب می شود كهبسیاری از كاستی ها و كمبودهاي ت

ادامه مطلب  
هدف از تشكیل دفتر اقتصادی


پیشگفتار :- هدف از تشكیل هر دفتر اقتصادی :میتواند موارد زیر باشد : الف : بدست آوردن سود حداكثر و بطور مستمر و در زمان طولانی ب – بدست آوردن سهم شایسته ای از بازار مربوطه نسبت به رقیبان در یك رشته صنعت یا در یك منطقه ومحدوده معین و یا حتی در خارج آن محدوده مورد فعالیت یك شركت یا سازمان برای بدست آوردن سود از فعالیت اقتصادی خود ، باید هزینه هاي هنگفت مالی و انسانی را متحمل شود تا بتواند در طی چند سال ( كه البته بسته به نوع فعالیت دارد ) به نقطه سربه سری فعالیت مربوط دست پیدا كند .داشتن هزینه هاي ثابت هنگفت تا رسیدن به سودآوری و نقطه سربه سری ، شركتها را برآن داشت تا به یك سری فعالیتها و برنامه ریزیها و تصمیماتی دست بزنند كه علاوه بر پرداخت و جبران هزینه هاي هنگفت ثابت و متغیر شركت را به سودآوری نیز برسانند .ازطرفی سودآوری شركت رابطه مستقی

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ماشین هاي الکتریکی


وسایل تبدیل انرژی الكترومكانیكی گردان را ماشینهاي الكتريكي می گویند. طبقه بندی ماشینهاي الكتريكي ماشینهاي الكتريكي به دو طریق دسته بندی می شوند: از نظر نوع جریان الكتريكي الف- ماشینهاي الكتريكي جریان مستقیم ب- ماشینهاي الكتريكي جریان متناوباز نظر نوع تبدیل انرژی الف- مولدهاي الكتريكي كه انرژی مكانیكی را به انرژی الكتريكي تبدیل می كنند ب- موتورهاي الكتريكي كه انرژی الكتريكي را به انرژی مكانیكی تبدیل می كنند به طور كلی ماشینهاي الكتريكي جزء وسایل تبدیل انرژی غیر خطی هستند یعنی هر تغییر در ورودی همیشه به یك نسبت در خروجی ظاهر نمی شود. مولد ساده جریان مستقیم یك مولد ساده جریان مستقیم از چهار قسمت اصلی زیر تشكیل شده است 1- قطبهای مغناطیسی: كه وظیفه ایجاد میدان مغناطیسی مولد را بعهده دارد و می تواند بصورت آهنربای دائم و یا آهنربای الكتريكي ب

ادامه مطلب  
پاورپوینت رشته مدیریت: پاورپوینت استراتژي صادرات در بازاریابی بین المللی


هدف بازاریابی فروش فراوان است. هدف، شناختن و درك مشتری به نحوی است كه كالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی كه كالا یا خدمات با نیازهاي او منطبق گردد و كالاهاي خود را به فروش رساند.بازاریابی: عبارت است از مجموعه‌ای از فعالیت‌هاي انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌هاي افراد جامعه.بازاریابی بین المللی: عبارت است از بازاریابی كالا و خدمات در بیش از یك كشور كه شامل صدور كالا از كشوری به كشور دیگر می‌باشد.مناطق آزاد تجاریاتحادیه حقوق گمركیبازار مشتركاتحادیه اقتصادی اتحادیه سیاسیاستراتژي طرحی از عملیات است که منابع سازمان را طوری هدایت می کند که سازمان بتواند خود را به نحوی موثر و کار از رقبای خود متمایز کرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقی

ادامه مطلب  
پاورپوینت با موضوع برنامه‌ریزی استراتژيک (مرحله تعیین راهبردهاي (استراتژيهاي) کسب و کار سازمانی)


    لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 39 اسلایدقسمتی از متن .ppt :برنامه‌ریزی استراتژيکمرحله تعیین راهبردهاي (استراتژيهاي) کسب و کار سازمانیانواع استراتژياستراتژي هاي اصلیاستراتژيهاي بزرگاستراتژي ثباتاستراتژي کاهشاستراتژي توسعهاستراتژيهاي سه گانه پرتر ( استراتژيهاي ژنریک یا عمومی )استراتژي رهبری هزینهاستراتژي متمایز سازیاستراتژي تمرکزاستراتژيهاي چهارگانه شرکتهاي ژاپنیایجاد برتری در چند بعدجستجوی مناطق بی دفاعتغییر شرایط درگیری و نفوذرقابت از طریق همکاریاستراتژي هاي بزرگ Grand Strategiesاستراتژي ثبات  Stability Strategyاستراتژي ثبات به مفهوم

ادامه مطلب  
پاورپوینت با موضوع برنامه‌ریزی استراتژيک


      لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 39 اسلاید قسمتی از متن .ppt : برنامه‌ریزی استراتژيک مرحله تعیین راهبردهاي (استراتژيهاي) کسب و کار سازمانیانواع استراتژي استراتژي هاي اصلی استراتژيهاي بزرگاستراتژي ثباتاستراتژي کاهشاستراتژي توسعه استراتژيهاي سه گانه پرتر ( استراتژيهاي ژنریک یا عمومی )استراتژي رهبری هزینهاستراتژي متمایز سازیاستراتژي تمرکز استراتژيهاي چهارگانه شرکتهاي ژاپنیایجاد برتری در چند بعدجستجوی مناطق بی دفاعتغییر شرایط درگیری و نفوذرقابت از طریق همکاری استراتژي هاي بزرگ Grand Strategies استراتژي ثبات  Stability Strategy استراتژي ثبات به مفهوم حفظ موقعیت موجود است  و این در حالی است که اولاً

ادامه مطلب  
توسعه سازمان هاي آموزشی بر پایه مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش -10 صفحهword


مشخصات فایلعنوان:توسعه سازمان­هاي آموزشی بر پایه مدیریت اطلاعات و مدیریت دانشقالب بندی:wordتعداد صفحات:10 محتویاتچکیدهمقدمهتعریف دانشمدیریت دانشاستراتژيهاي مدیریت دانشساختار سازمانی برای مدیریت دانشتاثیر مدیریت اطلاعات و دانش بر سازمان­هاي آموزشیسیاستهاي مورد نیاز در سازمانهاي آموزشی  زدودن موانع ساختار مداری در سطح مختلف سازمان­هاي آموزشساختار مدیریتیجلوگیری از مقاومت کارکنان در مقابل تغییرایجاد رابطه مناسب بین فعالیتهاي دانشی و اطلاعاتی در سازمانهاي آموزشیجمع بندیمنابع   چکیدهدانش در سازمان­هاي امروزی به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت[1] سازمان­ها تلقی می­گردد. به همین جهت مدیریت دانش در سازمان­ها از اهمیتی ویژه برخوردار گردیده است. در همین راستا

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) مباحث تخصصی مدیریت استراتژيک


 این پاور پوینت دارای 243 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point است و آماده ارائه شما می باشددر این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشتفایل پاور پوینت مباحث تخصصی مدیریت استراتژيک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.محتواب برخی از اسلاید ها : توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارداعقل الناس انظرهم فی العواقب داناترین مردم کسی است که آینده رابهتر ببیند ( غررالحکم،ج 1،ص 211 ) امارات الدول انشاءالخیل بقای مناصب ودولت ها مربوط به برنامه ریزی و چاره اندیشی در امور است . ( میزان الحکمه،ج2،ص551 )حسن

ادامه مطلب  
پاورپوینت با موضوع استراتژي هاي رقابتی و تكنیك‌هاي تحلیل صنعت و رقبا


دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژي هاي رقابتی و تكنیك‌هاي تحلیل صنعت و رقبا، در قالب ppt و در 152 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مروری بر روش كلاسیك تدوین استراتژيچرخ استراتژي رقابتیچارچوب استراتژي رقابتیفرآیند تدوین استراتژي رقابتیتكنیك‌هاي عمومی صنعتتحلیل ساختاری صنایعنیروهاي پیش‌برنده رقابت در صنعتتحلیل ساختاری در صنایعپنج عامل رقابتیتهدید ورودموانع ورودعوامل ساختاری رقابت شدیدموانع خروج و موانع ورودفشار ناشی از محصولات جایگزینتوان چانه‌زنی خریدارانتوان چانه‌زنی تامین‌کنندگاندولت نیرویی موثر در رقابت   تحلیل ساختاری و استراتژي‌ رقابتیتعیین موقعیت تاثیر بر توازناستراتژي تمایزاستراتژي رقابتی ژنریک (عمومی)استراتژيهاي عمومی سه گانه پیشرو بودن در هزینهقرار گرفتن

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi